top of page
חיפוש

טיפים לעיצוב חדר עבודה בבית.

היום יותר מתמיד כולנו צריכים חדר עבודה בבית !!! מצרפת רעיונות וטיפים שווים לעיצוב החדר. כל מי שישתף את הפוסט היום ! יקבל יעוץ וירטואלי חינם!!! שילחו לי סרטון או תמונות של החדר ל whatsapp ואחזור אליכם בהקדם לשיחת יעוץ.!!!

כדי לעצב את החדר מבלי הכנס לשיפוץ, אלא רק בעזרת הום סטיילינג , צריך לענות על כמה שאלות: - למי מיועד החדר? - מהו העיסוק של המשתמש? - האם העובד מקבל קהל? - מה נחוץ למשתמש באותו חדר : שולחן עבודה? מחשב? פתרונות אחסון ספריה? ועוד. - איזה חדר בבית הכי מתאים לעבודה? - מהו הסגנון העיצובי הנדרש בהתאמה לאופי העיסוק שלכם: האם תרצו לשדר חמימות? אוירה עליזה? אוירה מרגיעה? וכדומה.

התשובות יחדדו את הצרכים שלכם ויובילו להחלטות בתחומים הבאים:

- בחירת והעמדת הריהוט: גודל השולחן והאם פונה לקיר או ממוקם כך שניתן להוסיף מקומות ישיבה ממול. אחסון בארון ו-או בספריה והאם יש צורך בכסאות נוספים או פינת יעוץ בלתי פורמלית. - בחירת פרטי הום סטיילינג כמו: צבעים, וילון, שטיח, תמונה וכדומה. - בחירת ריצוף מתאים. - תאורה נכונה לחלל.

--------הטיפים שלי--------- - שמירה על אחידות עיצובית בבית יוצרת הרמוניה ותחושה מזמינה. - בחירת חומרים טבעיים כמו ריצוף פרקט וצבעים בהירים תייצר אוירה חמה ונעימה ולא יעמיסו בחלל של חדר קטן. - כדאי לייצר מספר מוקדי אור: להאיר את שולחן העבודה ובנוסף שטיפת אור בתקרה בפס לד או פרופיל עם ספוטים לאורך קיר אחסון או טפט יצרו מראה דרמטי ומעניין וישברו את המראה הסטנדרטי . - מומלץ להדגיש את אחד הקירות בצבע טקסטורה או טפט מעניין. יש גם מדבקות השראה מדליקות שניתן להתאימן לאווירה ולמיתוג שתרצו לשדר. מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה.


55 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page