top of page
חיפוש

כאשר מדובר בהגשמת חלומות ובתכנון בית פרטי.. פונים לשלומית דאובה מעצבת פנים לעיצוב ותכנון בתים


תכנון בית פרטי

תכנון בית פרטי נכון ?! כיצד מתחילים ובמה בוחרים לכדי הצלחה ממשית ובטוחה בתהליך התכנון ועיצוב בתים (בית חלומותיכם)....

הכנו בעבורכם 5 טיפים חשובים לתכנון בית פרטי בעיצוב נכון, אז תיהנו ותחכימו :

  1. תכנון בית פרטי מהיסוד – כמו בכל תחומי החיים, כך גם בתחום העיצוב – התכנון הראשוני מהשלבים היסודיים הינו השלב החשוב ביותר בתהליך ! על מנת להבטיח את הצלחת עיצוב בית חלומותיכם, תכננו כל צעד, רשמו כל גחמה או השראה וחשבו כל הוצאה עתידית. בכך תבטיחו לעצמכם את ההצלחה הבטוחה בעיצוב ותכנון בתים באופן מסודר, אחראי ומשתלם במיוחד.

  2. עיצוב ותכנון בתים בעזרת אנשי מקצוע – הפניה לאנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון מקצועי בתחום העיצוב ותכנון בתים פרטיים תהפוך את תהליך העיצוב לקל, מהיר ומשתלם בעבורכם. שכן, מעצבי פנים מובילים המקושרים לספקים שונים, חברות ומותגים מובילים יאפשרו לכם את הגישה הנכונה לרכישה טובה ומשתלמת, ובד בבד ידאגו כמובן לשילוב נכון ותכנון ראוי של כל חללי הבית.

  3. שילובים והגשמת מטרות – אם יש לכם חלומות כמוסים, שאיפות, ומטרות מיוחדות מהבית הפרטי החדש שלכם, הרי שחשוב שתממשו ותגשימו את כל חלומותיכם (באופן ראלי) בתכנון בית פרטי.

  4. פרקטיות ללא פשרות – "ביתכם הוא מבצרכם", על כן הקפידו על שילוב נכון של עיצוב מיוחד ויפה אך פרקטי ונוח. שילוב נכון של כלי אחסון, רהיטים שימושיים וכמובן חללים פרקטיים הממוקמים נכונה בתכנון בית פרטי הם אשר יהפכו את השהות בביתכם לנוחה בעבורכם ובעבור בני משפחתכם.

  5. אווירה ביתית מתבקשת – אין חשיבות גדולה יותר בבית, מאשר החשיבות שתשרור בו אווירה ביתית, נעימה וחמימה. על כן, בכל עיצוב ותכנון בתים יש להקפיד על שילוב נכון של צבעים, כלי ריהוט וחללים נעימים בהם תשרור אווירה נעימה, נינוחה ומזמינה.

עיצוב ותכנון בתים – עם המעצבת המובילה בתחום העיצוב והתכנון ...

מעוניינים בהתחלת תהליך עיצוב בית פרטי בהתאמה מושלמת ומדויקת לצורכיכם, תקציבכם ורצונותיכם בעיצוב מרהיב ביופיו ? פנו אל מעצבת הפנים המובילה – שלומית דאובה. ותיהנו מייעוץ מקצועי, ליווי אישי כבר משלב התכנון ועד לכדי סיום הפרויקט המוגמר וכמובן אבחון מקצועי אמין ומדויק לכדי ניצול הפוטנציאל העיצובי בחלל ביתכם החדש\ המחודש.


21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page