top of page
חיפוש

עיצוב פנים יוקרתי בליווי אישי ומקצועיות ללא פשרות - שלומית דאובה מעצבת פנים


עיצוב פנים יוקרתי

עיצוב דירות יוקרה, עיצוב בתי יוקרה, עיצובים מיוחדים, שילובים מרהיבים ואין סוף אפשרויות ייחודיות ובלעדיות – כל אלו הינם המאפיינים המייצגים של עיצוב פנים יוקרתי.. אז מה הם ההבדלים בין עיצובי הפנים לדירות, בתים ובכלל ?

עיצוב פנים יוקרתי – כבר מזמן לא נחלת האלפיון העליון ... ההנאה בשהות בבית מעוצב הינה הנאה מיוחדת במינה שקשה, ספק אפשרי להסביר במילים פשוטות. שכן, הנאה זו הינה הנאה מתמשכת המעוררת בנו (המתגוררים בבית) ובאורחינו גם יחד השראה מיוחדת, תחושת אווירה אקסקלוסיבית וכמובן נוחות מקסימלית בחלל נעים ונינוח לשהות. בעידן בו אנו חיים, כאשר הטכנולוגיות והחידושים משתלטים על כל פן בחיינו, הפכו האפשרויות השונות זמינות וגמישות הרבה יותר, ואילו השאיפה ליצירת אווירה שכזו בעיצוב פנים יוקרתי, הינה שאיפה רציונלית ואפשרית. שכן, ניתן ליצור עיצוב פנים יוקרתי בכל דירה, בית פרטי או חלל עסקי כיום, תוך שימוש באביזרים, כלים ורהיטים איכותיים ולא ירודים אך במחירים נוחים. עיצוב דירות יוקרה בבנייני מגורים ... כאשר מדובר בעיצוב דירות יוקרה מדובר כבר ללא כל ספק ב"שטח" חדש ושונה מעיצוב פנים יוקרתי בבית מגורים "רגיל". שכן, במקרה של עיצוב דירות יוקרה, מדובר בצורך לרהט, לשדרג, לשפץ ולהפוך את דירת החלומות הממוקמת במיקום יוקרתי (מגדלי יוקרה, בנייני יוקרה וכד') לכדי הסטטוס אליה היא משתייכת, הן על ידי שילוב נכון של עיצוב החללים השונים בדירה והן על ידי הפיכתם לפרקטיים, נוחים אך בד בבד יוקרתיים ומרשימים. עיצוב בתי יוקרה פרטיים מיוחדים ... עיצוב מרשים ויוקרתי של בתי יוקרה מיוחדים, הינו עסק יקר במיוחד, שכן כולל הוא שילוב מיוחד של פרטי ריהוט ייחודיים, עיצובים חדשניים וכמובן עבודות עיצוב בשטחים עצומים. העיצוב מתאפיין לרוב באופיו היוקרתי המושפע ישירות מבתי יוקרה בחו"ל, עיצובי בתים ייחודיים ובלעדיים וכמובן בשמירה על אווירה אקסקלוסיבית במרחב.

הבחירה בין העיצובים השונים תלויה רבות בחללים ובבתים אשר ברשותכם, אך זכרו כי מעצבי פנים מובילים ומנוסים יכולים להפוך בעבורכם כל חלל וכל מבנה ליוקרתי ומיוחד במראהו ! פנו כבר עכשיו למעצבת הפנים המובילה בתחום העיצוב – שלומית דאובה, לקבלת ייעוץ אישי, ליווי מקצועי והפיכת חלום חייכם לכדי מציאות שמבחרת בין עיצוב יוקרתי להתאמה מוחלטת לצורכיכם.


94 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page