top of page
חיפוש

שלומית דאובה - מעצבת פנים מוסמכת ומיומנת לעיצוב פנים בקריית אונו והסביבה


מעצבת פנים בקריית אונו

מעצבת פנים בקריית אונו לשם מטרת עיצוב בית בקריית אונו או עיצוב דירה בקריית אונו היא בחירה חשובה במיוחד ! על כן, חשוב שתקבלו אותה לאחר שתהיו מעורים בכל הפרמטרים החשובים לבחירת מעצבת פנים בקריית אונו ...

אז כיצד הופכים בית קטן לחלום עיצובי ? והאם ניתן ליצור חלל אחיד ומשותף גם במרחבים מצומצמים ? כיצד הליך עיצובי מחודש יכול להשפיע על ביתי הפרטי או שמא על בית העסק שלי ? כל התשובות לשאלות העיצוב הקשות והחשובות ביותר שלכם נמצאות ממש כאן בעבורכם !

כיצד מתחילים ובאיזה סגנון עיצוב בוחרים – הבחירה בסגנון ייחודי, מרהיב ומיוחד מבין כל סגנונות העיצוב השונים הקיימים היא ללא כל צל של ספק בחירה קשה ולעיתים אף "מטרידה", שכן היא איננה פשוטה עקב הידיעה כי תלווה אתכם למשך שנים רבות וטובות. על כן, הייעוץ הראשוני המקדים והתאמת העיצוב לצורכיכם ולמבנה המשפחתי שלכם הינם חשובות ומהותיות להצלחת ההליך, הבטחת שביעות רצונכם וכמובן לנוחיותכם המוחלטת במרחב זה. ייעוץ עם מעצבת פנים מומחית ומנוסה בתחום הוא הצעד הראשוני אם כן בבחירה נכונה, מושכלת ונבונה של עיצוב עתידי לביתכם. מה הוא ההליך – הליך העיצוב מורכב מ – 3 חלקים, והם : פגישת ייעוץ והכירות ראשונית להבנת צורכיכם וחזונכם העיצובי. קביעת מטרות ותכנון הפרויקט בהתאם לייעוץ ולתקציב הנקבע מבעוד מועד. יישום והוצאה לפועל – תהליך העיצוב הממשי יוצא לדרך ועד סופו מתלווה אליכם מעצבת הפנים המובילה שלומית דאובה. מה הוא מחירה של עיצוב דירה בקריית אונו והאם הוא שונה מעיצוב דירה בתל אביב - חשוב להבין ולזכור כי כמו כל דבר בחיינו, כך גם בתחום העיצוב, כל בחירה היא שונה וכל חלל הוא שונה. על כן העלות של עיצוב ביתכם תלויה אך ורק בבחירותיכם ובגודל חלל ביתכם (ולא באזור מגוריכם).


13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page