top of page
חיפוש

שלומית דאובה מעצבת פנים אומנותית לכל בית, דירה, ומשרד בפתח תקווה


מעצבת פנים בפתח תקווה

מעוניינים בעיצוב ייחודי של מעצבת פנים בפתח תקווה לעיצוב פנים בפתח תקווה והסביבה ? כל שירותי העיצוב משרדים ובתים בפתח תקווה כאן בעבורכם !

גרים באזור המרכז \ עוברים לאזור המרכז ורוצים להשקיע בעיצוב פונקציונאלי, בהתאמה אישית ונראות ייחודית ? אך לא מעוניינים ב"פשיטת רגל" ובחירות לא נכונות של מעצבים ... מה עושים וכיצד בוחרים ?

וותק וניסיון – בחירה על פי וותק וניסיון הינה בחירה ראויה ונכונה של אנשי מקצוע באופן כללי ושל מעצבי פנים בפרט הינה בחירה נכונה ושקולה, שכן "אין חכם כבעל ניסיון" ועל כן הבחירה היא במרבית המקרים נכונה וטובה! אך עם זאת, חשובה הכימיה הבין אישית עם המעצבת או המעצב וכמובן קבלת גישה מלאה לעבודותיהם השונות בתחום. מקצועיות ופרויקטים – הצצה לפרויקטים, עיון בתיק עבודות וקבלת המלצות הינן אבני יסוד חשובות בבחירת מעצבת פנים. אז אם הנכם מתגוררים במרכז הארץ ומבקשים להעסיק את שירותיהם של מעצבים לעיצוב משרדים בפתח תקווה או שמא לעיצוב בית בפתח תקווה והסביבה, הרי שתוכלו לבקש המלצות ואף להגיע אל מקומות מקורבים בהם בוצעו פרויקטים של מעצבים נבחרים. בכך תוכלו לקבל מושג ראוי ומובן על אופי עבודתם של המעצבים. השקפה ודרכי התנהלות – היחסים הבין אישיים עם המעצבת או המעצב שבחרתם לפרויקט האישי שלכם, הם לא פחות חשובים מן המקצועיות שלהם והיכולות העיצוביות שלהם. שכן, יחס אישי, ליווי צמוד, תומך ונינוח הם פרמטרים מהותיים לשם קיום בחירה נכונה במעצבי פנים מובילים ! בחירה על פי אזור – הכי נכון ונוח הוא כמובן לבחור במעצבת פנים אשר קרבתה אל החלל המיועד הינו קרוב וזמין, על כן בחיפוש של מעצבת פנים במרכז, הפנייה אל מעצבת פנים בפתח תקווה לעיצוב פנים בפתח תקווה והסביבה או שמא לצורכי עיצוב משרדים בפתח תקווה להתאמה מושלמת של עיצוב משרד בפתח תקווה הינה ראויה ונכונה ! כך תחסכו לעמכם התרוצצויות, חיפושים ותהליכים ארוכים.

כאשר מדובר בעיצוב פנים או בעיצוב משרדים בפתח תקווה ובכלל, לא מתפשרים ופונים למומחים !

שלומית דאובה, הינה מעצבת פנים מוכשרת ובעלת ניסיון עשיר בתחום עיצוב הפנים, הן ללקוחות פרטיים בבתים וחללים שונים והן ללקוחות עסקיים (בתכנון משרדים, עסקים וכיוב'). לרשותה עומדות יותר מ – 10 שנות ניסיון בעיצוב ומאות לקוחות ממליצים אשר נהנים ונהנו משירותיה המקצועיים המובחרים. כאשר הבחירה בשלומית מתקיימת מ - 2 סיבות ברורות ובולטות : יחסי אנוש מעולים בכל שלב, התכנון, העיצוב, והביצוע – שכן לקוחותיה מקבלים ליווי אישי צמוד, הסברים מפורטים על תהליך העבודה וכמובן התאמה מוחלטת ומדויקת של העיצוב הנבחר לרצונותיהם, צורכיהם ושאיפותיהם.

פנו כבר עכשיו למעצבת פנים בפתח תקווה – שלומית דאובה ותוכלו ליהנות מייעוץ אישי ללא כל התחייבות בכל הנוגע לעיצוב פנים בפתח תקווה, עיצוב משרדים בפתח תקווה, עיצוב דירה בפתח תקווה והסביבה – כי עיצוב פנים הוא עניין של מקצוענים !


94 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page